logo
ArEn

نتایج جست و جو:

30

تعداد نتایج:

30

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان براساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(مطالعه موردی: موسسه قرض الحسنه جوانان خیر مهاباد)

کلیدواژه: تسهیلات ؛ مدیریت ارتباط با مشتریان ؛ مشتری ؛ وفاداری

نویسندگان: مزرنگ ، ابراهیم ؛ کریمیان ، عبدالله ؛ ابراهیمی نژاد ، لقمان ؛ محمد پور ، کمال

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی

پژوهش حاضر با موضوع بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان براساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان در موسسه قرض الحسنه جوانان خیر شهرستان مهاباد در سال 1390 انجام شد. برای نیل به هدف فوق سه فرضیه، تدوین و مورد آزمون قرار گرفت.روش تحقیق مورد استفاده توصیفی همبستگی بوده وجامعه آماری این تحقیق شامل 845 نفر... ادامه

سال:1392

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تاثیر سیستم اطلاعات منابع انسانی بر تصمیمات استراتژیک در بانک قرض الحسنه مهر ایران و مسکن

کلیدواژه: تصمیم استراتژِیک ؛ سیستم اطلاعات منابع انسانی

نویسندگان: ابراهیمی ، مجید

ناشر: موسسه آموزش عالی الوند

در نظام مالی اسلامی عقد قرض­الحسنه به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر بر کاهش نابرابری درآمد معرفی می شود، به گونه ای که با برقراری جریان پول از طبقات ثروتمند به سمت طبقات کم­درآمد نقش بسزایی را در عدم تمرکز ثروت بین ثروتمندان و بهبود درآمد بین نیازمند ایفا می­کند. هدف از این مقاله بررسی رابطه کوتاه­مدت ... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

احكام شرعی دين و قرض ويژه استادان پاسخ گويی به سؤالات شرعی

کلیدواژه:

نویسندگان: زنگنه ابراهیمی ، علی

ناشر: آستان قدس رضوي، معاونت تبليغات اسلامي

... ادامه

سال:1364

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مقایسه بانک تجاری و نهاد قرض الحسنه در حوزه تامین مالی خرد

کلیدواژه: بانک تجاری ؛ بانک قرض الحسنه ؛ تامین مالی خرد

نویسندگان: ابراهیمی، سجاد ؛ باغستانی، مسعود

ناشر: مجله اقتصادی

تأمین مالی خرد توانسته است در چند دهه اخیر در کشورهای درحال توسعه عملکرد خوبی در زمینه کاهش فقر و افزایش تولید داشته باشد. از این رو، تأمین مالی خرد در سطح دنیا در قالب نهادهای مستقل و یا بانکداری متعارف دنیا و بانک های تجاری گسترش یافته است. در این مقاله پس از معرفی تأمین مالی خرد در بانک تجاری به ... ادامه

سال:1390

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر راحتی و تعامل اجتماعی بر رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی تجربه ی مشتری (مطالعه ی موردی: بانک قرض الحسنه ی مهر ایران)

کلیدواژه: تجربه ؛ تعاملات مشتریان ؛ راحتی خدمات ؛ رضایتمندی

نویسندگان: سهرنگی نژاد ، اسما

ناشر: دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشکده مدیریت و اقتصاد

قرض الحسنه بعنوان یک ابزار مهم رفع نیاز های مالی مورد تاکید شدید اسلام قرار گرفته است و در حال حاضر تعداد قابل توجهی صندوق قرض الحسنه در کشور به اعطای این تسهیلات می پردازند که عمدتا نیازهای مصرفی را هدفگیری نموده است.از سوی دیگر فعالیت دیگری در دنیا به نام تامین مالی خرد از اعتبار قابل توجهی در عرص... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل